مرحله CKD III و دیابت: برگشت پذیر است
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

مرحله CKD III مرحله متوسط از بیماری مزمن کلیه است. دیابت، اگر به طور موثر کنترل نیست، باعث سطوح بالای قند در خون برای از بین بردن سیستم تصفیه کلیه است. اگر مرحله 3 بیماری مزمن کلیه است از دیابت ایجاد می شود، آن است که هنوز قابل برگشت؟

در کلینیک، ما بیماری کلیه نفروپاتی دیابتی تماس بگیرید زمانی که علت زمینه ای دیابت است. در این مورد، درمان باید در کنترل قند خون برای نجات سلول های آسیب دیده کلیه آغاز خواهد شد.

در مرحله III بیماری کلیوی، nephrologists در SHIJIAZHUANG کلیه بیمارستان بیماری می گویند که هنوز هم ممکن است به آن معکوس، و مهم این است که شرایط گزینه صحیح درمان و رژیم غذایی و شیوه زندگی در زمان. چگونه برای رسیدن به این طریق راه حل های دقیق؟

آن است که کمی ساده تر از تلاش برای توسعه یک طرح رژیم غذایی سالم و شیوه زندگی. اول، با توجه به وضعیت بیماری بیماران باید مقدار سدیم مصرف، پروتئین، پتاسیم و فسفر را انتخاب کنید و اجتناب از قند، و نیاز اساسی است که به افزایش بار بر روی کلیه ها نیست. در همان زمان، آنها باید تسلیم الکل و مردن، اگر شما این عادت های بد، و آنها نیز می توانید برخی از ورزش ملایم انجام به طور منظم.

طرح رژیم غذایی علمی و شیوه زندگی سالم نه تنها می تواند کمک به کنترل علایم بیماران، اما پیشرفت مرحله CKD III ناشی از دیابت نیز کند می کند.

به منظور معکوس ریشه آسیب کلیوی، بیماران باید برخی از درمان های پزشکی به موقع را. یک درمان موثر است که به نام پاک کردن خون آلودگی درمانی. از طریق از بین بردن مواد زائد از خون و اضافه کردن برخی از مواد اساسی را به جریان خون، این درمان خوب تنظیم گردش خون. برخی از داروهای چینی که توانایی ترمیم سلول های کلیه آسیب دیده را بازسازی بافت کلیه سپس گرفته شده است.

در حالی که دیابت است که به خوبی کنترل شده و مرحله 3 بیماری مزمن کلیه مدیریت است، بیماران لازم نیست که در مورد وضعیت شما بیماری بیش نگران باشید.

http://enfermedad-renal.com/Diabetes/1868.html





:: برچسب‌ها: بیماری مزمن کلیه، دیابت ,
:: بازدید از این مطلب : 311
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 22 آذر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: